Applicazione di Dichloroisocyanurate di Sodium (NaDCC) in Prevenzione di Rettimentu di Lana

Sodium Dichloroisocyanurate (NaDCC in breve) hè un disinfettante chimicu efficiente, sicuru è largamente utilizatu. Cù e so eccellenti proprietà di clorazione, NaDCC hè diventatu un agentu di trattamentu assai promettente per a prevenzione di a retazioni di lana.

Trattamentu di cloru

A nicissità di a prevenzione di shrinkage di lana

A lana hè una fibra di proteina naturali cù e caratteristiche di dolcezza, ritenzione di calore è bona igroscopicità. In ogni casu, a lana hè propensu à riduzzione quandu hè lavata o bagnata, chì cambia a so dimensione è l'apparenza. Questu hè chì a superficia di fibri di lana hè cuperta cù una strata di scale di keratina. Quandu sò esposti à l'acqua, i squame scorreranu è s'attaccanu l'un l'altru, pruvucannu chì e fibre s'intricate è si rimpianu. In u risultatu, a prevenzione di scontri diventa una parte indispensabile di u prucessu di trasfurmazioni di tessili di lana.

Trattamentu di cloru

Proprietà basi di dichloroisocyanurate di sodiu

NaDCC, cum'è un compostu di cloru urganicu, cuntene dui atomi di cloru è un anellu di l'acidu isocyanuric in a so struttura moleculare. NaDCC pò liberà l'acidu ipocloroso (HOCl) in l'acqua, chì hà forti proprietà oxidanti è eccellenti proprietà di disinfezione. In u prucessu di tessili, a clorurazione di NaDCC pò mudificà in modu efficace a struttura di a superficia di fibre di lana. Riducendu o eliminendu cusì a tendenza di e fibre di lana à sente a cuntrazione.

prevenzione di a retazioni di lana
Trattamentu di cloru

Principiu d'applicazione di NaDCC in a prevenzione di a retrazione di lana

U principiu di NaDCC in a prevenzione di u shrinkage di lana hè principalmente basatu annantu à e so caratteristiche di clorazione. L'acidu ipocloroso liberatu da NaDCC pò reagisce cù e scale di keratina nantu à a superficia di lana per cambià a so struttura chimica. In particulare, l'acidu ipocloroso hè sottumessu à una reazione d'ossidazione cù a proteina nantu à a superficia di e fibre di lana, facendu a capa di scala più liscia. À u listessu tempu, a friczione trà e scale hè debilitatu, riducendu a pussibilità di fibri di lana chì s'ingannanu. Puderà ottene a prevenzione di shrinkage mentre mantene e proprietà originali di fibre di lana. Inoltre, NaDCC hà una bona solubilità in l'acqua, u prucessu di reazzione hè relativamente stabile, è i so prudutti di descomposizione sò amichevuli di l'ambiente.

Trattamentu di cloru

Vantaghji di dichloroisocyanurate di sodiu

_MG_5113

Long life shelf

① E proprietà chimiche di dichloroisocyanurate di sodiu sò stabile è ùn hè micca faciule di descompone à a temperatura di l'ambienti. Ùn si deteriorarà ancu s'ellu hè guardatu per un bellu pezzu. U cuntenutu di ingredienti attivi ferma stabile, assicurendu l'effettu di disinfezione.

② Hè resistente à e alte temperature è ùn si decompone è ùn si inattivà durante a disinfezione è a sterilizazione à alta temperatura, è pò efficacemente tumbà diversi microorganismi.

③ Dichloroisocyanurate di sodiu hà una forte resistenza à fatturi ambientali esterni cum'è a luce è u calore, è ùn hè micca facilmente affettatu da elli è diventa inefficace.

Queste proprietà eccellenti facenu di dichloroisocyanurate di sodiu un disinfettante chì hè assai adattatu per u almacenamentu è l'usu à longu andà, è hè largamente utilizatu in parechji campi cum'è a medicina, l'alimentariu è l'industria.

Facile à operà

L'usu di NaDCC hè relativamente simplice è ùn hà micca bisognu di equipaggiu cumplessu o cundizioni di prucessu speciale. Hà una bona solubilità in acqua è pò esse direttamente in cuntattu cù i tessuti di lana per prucessi di trattamentu cuntinui o intermittenti. NaDCC hà una esigenza di temperatura di reazione bassa è pò ottene una prova di contrazione efficace à a temperatura di l'ambienti o à a temperatura media. Sti caratteristiche simplificà assai u prucessu di funziunamentu.

U rendiment di lana ferma bè

NaDCC hà un effettu d'ossidazione ligeru, chì evita u dannu oxidativu eccessivu à e fibre di lana. A lana trattata mantene a so dulcezza originale, l'elasticità è u gloss, mentre chì prevene efficacemente u prublema di felting. Questu rende NaDCC un agente ideale per a retrazione di lana.

Trattamentu di cloru

Flussu di prucessu di trattamentu di retrazzione di lana NaDCC

Per ottene u megliu effettu di ritirata di lana, u prucessu di trattamentu di NaDCC deve esse ottimizatu secondu diversi tipi di tessili di lana è esigenze di produzzione. In generale, u flussu di prucessu di NaDCC in u trattamentu a prova di shrink-proof di lana hè u seguitu:

Pretrattamentu

A lana deve esse pulita prima di trattamentu per sguassà a terra, a grassa è altre impurità. Stu passu generalmente include a pulizia cù un detergente suave.

Preparazione di suluzione NaDCC

Sicondu u spessore di a fibra di lana è i bisogni di trasfurmazioni, una certa cuncentrazione di suluzione aquosa NaDCC hè preparata. In generale, a cuncentrazione di NaDCC hè cuntrullata trà 0,5% è 2%, è a cuncentrazione specifica pò esse aghjustata secondu a difficultà di trattamentu di lana è l'effettu di destinazione.

Trattamentu di cloru

A lana hè imbulighjata in una suluzione chì cuntene NaDCC. U cloru attaccà selettivamente a strata di scala nantu à a superficia di a fibra di lana, riducendu a so shrinkage. Stu prucessu richiede un cuntrollu precisu di a temperatura è u tempu per evità di dannà a fibra di lana. A temperatura generale di trattamentu hè cuntrullata da 20 à 30 gradi Celsius, è u tempu di trattamentu hè di 30 à 90 minuti, secondu u spessore di a fibra è i bisogni di trattamentu.

Neutralizazione

Per caccià i cloruri residuali è impediscenu più danni à a lana, a lana serà sottumessu à un trattamentu di neutralizazione, generalmente utilizendu antioxidanti o altre chimichi per neutralizà u cloru.

Risciacquare

A lana trattata deve esse lavata bè cù l'acqua per sguassà i sustanzi chimichi residuali.

Finitura

Per restaurà a sensazione di a lana, aumentà u gloss è a dulcezza, u trattamentu di ammorbidisce o altre operazioni di finitura pò esse realizatu.

Asciugatura

Infine, a lana hè secca per assicurà chì ùn ci hè micca umidità residuale per evità a crescita di bacteria o muffa.

Dichloroisocyanurate di sodiu (NaDCC), cum'è un agentu di trattamentu efficace è amichevule à l'ambiente, rimpiazza gradualmente u metudu tradiziunale di trattamentu di clorazione cù u so eccellenti rendiment di clorazione è amichevule ambientale. Attraversu l'usu ragiunate di NaDCC, i tessili di lana ponu micca solu impediscenu efficacemente u felting, ma ancu mantene a dolcezza, l'elasticità è u splendore naturali, facenduli più competitivi in ​​u mercatu.


Tempu di post: 13-sep-2024