Cumu sguassate l'acqua nuvola di a vasca termale?

Sè vo pussede una bagnera calda, pudete avè nutatu chì, in un certu puntu, l'acqua in a vostra tina diventa nuvola. Cumu si tratta di solitu cun questu? Probabilmente ùn esitate micca à cambià l'acqua. Ma in certi spazii, i costi di l'acqua sò elevati, per quessa, ùn vi scantate micca. Cunsiderate l'usuI chimichi di a vasca idromassaggioper mantene a vostra vasca calda.

Chimica di a vasca idromassaggio

Prima di trattà l'acqua nuvola, avete bisognu di capisce perchè l'acqua di a vostra vasca termale diventa nuvola:

Contaminanti, cum'è i detriti o l'alga

Picculi particelle, foglie morte, erba, è altri detriti in a vostra vasca termale ponu causà acqua nuvola. A crescita iniziale di l'alga pò ancu causà l'acqua nuvola in a vostra vasca termale.

Bassu cloru o pocu bromu

Se avete nutatu chì l'acqua di a vostra bagnera hè diventata nuvola dopu l'usu aumentatu, pò esse chì i livelli di cloru o bromu sò troppu bassu. Quandu ùn ci hè micca abbastanza cloru o bromu per disinfettà effittivamenti a vostra vasca termale, questi contaminanti ponu stà è causanu acqua nuvola.

Durezza calcica eccessiva

A durezza di u calciu in l'acqua pò causà scaling in a superficia è à l'internu di i tubi di a vostra vasca calda. Questu pò purtà à una scarsa efficienza di filtrazione, è acqua nuvola.

Poveru filtrazione

Cum'è l'acqua in a vostra vasca calda circula è scorri à traversu u sistema di filtrazione, u filtru cattura particeddi più grande è contaminanti. Ma se u filtru hè bruttu o micca stallatu currettamente, sti particeddi seranu suspesi in l'acqua di l'acqua calda è si sguassate lentamente, facendu l'acqua nuvola è sguazzata.

Questi puderianu esse i mutivi per quessa chì a vostra vasca termale hè diventata nuvola. Avete bisognu di piglià passi per pulizziari u filtru, equilibriu a chimica di l'acqua, o scossa a tina calda per evità u prublema di vultà in pocu tempu.

Test è equilibriu alcalinità, pH

Eliminate a tappa di a vasca termale è pruvate a qualità di l'acqua cù strisce di prova o un kit di prova di liquidu. Se necessariu, equilibrà l'alkalinità tutale prima, perchè questu aiutarà à stabilizà u pH. L'alcalinità deve esse trà 60 è 180 PPM (80 PPM hè ancu OK). Dopu, aghjustate u pH, chì deve esse trà 7,2 è 7,8.

 

Per portà questi in livelli di gamma, avete bisognu di aghjunghje un riduttore di pH. Assicuratevi di aghjunghje i sustanzi chimichi di a bagnera calda cù a valvula di l'aire chjusa, a tapa sguassata è a bagnera aperta. Aspettate almenu 20 minuti prima di retestà è aghjunghje più chimichi.

Pulite u filtru

Se u vostru filtru hè troppu bruttu o micca stallatu currettamente in u tank di filtru, ùn serà micca capaci di filtrà e picculi particelle chì causanu l'acqua per esse nuvola. Pulite u filtru sguassate l'elementu di filtru è spraying lu cù una manguera. Se ci hè una scala attaccata à u filtru, utilizate un pulitore adattatu per sguassà. Se l'elementu di filtru hè dannatu, deve esse rimpiazzatu cù un novu in u tempu.

Scossa

Avissi cunsigliatu u scossa di cloru. Utilizendu una alta cuncentrazione diDisinfettante di cloru, uccide qualsiasi contaminanti rimanenti chì causanu nuvolezza. Un scossa di cloru pò esse aduprata sia per i caldi di cloru è di bromu. Tuttavia, mai mischjà i chimichi di bromu è di cloru inseme fora di una vasca calda.

Segui l'istruzzioni di u fabricatore per aghjunghje un scossa di cloru. Dopu aghjunghje u cloru, aspettate u tempu necessariu. Quandu a cuncentrazione di u cloru torna à un intervallu normale, pudete aduprà a bagnera calda.

Dopu chì u scossa hè cumpletu, l'alga è altri microrganismi chjuchi seranu ammazzati è flottanu in l'acqua, è pudete aghjunghje un floculante adattatu per i bagneri per cundensà è stallà questi detriti per una rimozione più faciule.


Tempu di Postu: Set-03-2024