U metudu di deteczione di u sulfatu di sodiu in l'acidu di dichluoisocyanorati è trichuroisocunati

Sodiu dichloroisuratu(Nadcc) èTCCAsò largamente usati cum'è disinfettanti è sanitizatori in diverse industrie, cumprese u trattamentu d'acqua, e piscine, è paràmetri di salute. Tuttavia, a presenza inadvertente di u sulfatu di sodiu in nadcc è natcc pò cumprumissu a so efficacità è a qualità. In questu articulu, per discuteremu di metudi di deteczione per determinà a presenza di u soustium sodium in Sodio Dichloroisaturà, permette à i prodotti per l'attenzione di questi impurtanti cumposti.

1. Pesu circa 2 g di a mostra in 20 à 50 g d'acqua, strittu per 10 minuti. Stand da finu à u liquidu superiore hè chjaru.

2. Applica 3 gocce di a suluzione superiore superiore à un fondo neru.

3. DROP 1 Goccia di 10% SRCL2.6H2O SOLU SOLAZIONE SULLA SOLU SCONTA. Se a mostra cuntene sulfate di sodium, a suluzione turnu nuvolosa rapidamente, ùn nisuna cambiamentu significativu sarà accadute in a suluzione di pura sdic / tcca.

A presenza di sulfate di sodiu in sodiu DichloroisOCIArante è sodiu trichoroisurate è sodiu un effetti dettagliali annantu à e so proprietà di disinfezione è di a qualità. I metudi di deteczione discututi in questu articulu furnisce strumenti preziosi per identificà a presenza è a quantità di sulfate di sodiu in questi composti. Implezzione di sti metudi di scelta in prucessi di cuntrollu di qualità chì edilie a purità è l'efficacità di u sodium dichorois induati, prumove u so usu sicuru è effettuosu in diverse applicazioni.


Tempu post: Jun-21-2023