Chì ghjè a diffarenza trà dichloroisocyanurate di sodiu è ipoclorito di sodiu?

Dichloroisocyanurat di sodiue (canusciutu macari comu SDIC o NaDCC) è hypochlorite di sodium sò tramindui disinfectants chlorine-basatu è largamente usata cum'è disinfectants chimica in acqua piscina.In u passatu, l'ipoclorito di sodiu era un pruduttu cumunimenti utilizatu per a disinfezione di piscine, ma gradualmente svanisce da u mercatu.SDIC hè diventatu à pocu à pocu u principale disinfettante per a piscina per via di a so stabilità è di un altu rapportu costu-efficacità.

Ipoclorito di sodiu (NaOCl)

L'ipoclorito di sodiu hè generalmente un liquidu giallu-verde cù un odore pungente, facilmente reagisce cù diossidu di carbonu in l'aria.Perchè esiste cum'è derivati ​​di l'industria chlor-alkali, u so prezzu hè relativamente bassu.Di solitu hè aghjuntu direttamente à l'acqua in forma liquida per a disinfezione di a piscina.

A stabilità di l'ipoclorito di sodiu hè assai bassu è assai affettata da fatturi ambientali.Hè facilitu di scumpressà via l'assorbimentu di diossidu di carbonu o l'autodecompone sottu a luce è a temperatura, è a cuncentrazione di ingredienti attivi serà ridutta cusì rapidamente.Per esempiu, l'acqua bleaching (u pruduttu cummerciale di l'ipoclorito di sodiu) cù u 18% di u cuntenutu di cloru dispunibule perderà a mità di a colina dispunibule in 60 ghjorni.Se a temperatura aumenta di 10 gradi, stu prucessu serà scurciatu à 30 ghjorni.A causa di a so natura corrosiva, hè necessariu una cura speciale per impedisce a fuga di l'ipoclorito di sodiu durante u trasportu.Siconda, perchè a suluzione di l'ipoclorito di sodiu hè fortemente alkaline è fortemente oxidante, deve esse trattatu cun grande cura.Una manipulazione impropria pò causà corrosione di a pelle o danni à l'ochji.

Dichloroisocyanurate di sodiu (SDIC)

Dichloroisocyanurate di sodiu hè di solitu granuli bianchi, chì hà assai stabilità.A causa di u so prucessu di pruduzzione relativamente cumplessu, u prezzu hè di solitu più altu ch'è NaOCl.U so mecanismu di disinfezione hè di liberà ioni di ipoclorito in una soluzione acquosa, uccidendu in modu efficace batteri, virus è alghe.Inoltre, u dichloroisocyanurate di sodiu hà attività spettrali, eliminendu efficacemente i microorganismi potenziali è creanu un ambiente d'acqua pulita è igienica.

Comparatu cù l'ipoclorito di sodiu, a so efficienza di sterilizazione hè menu affettata da u sole.Hè assai stabile in cundizioni normali, ùn hè micca faciule di descompone è sicuru, è puderia esse almacenatu per 2 anni senza perde l'efficacità di disinfettante.Hè solidu, cusì hè convenientu per u trasportu, almacenà è aduprà.SDIC hà un impattu ambientale più bassu cà l'acqua bleaching chì cuntene grandi quantità di sali inorganici.Si rompe in sottoprodotti innocu dopu l'usu, riducendu u risicu di contaminazione ambientale.

In riassuntu, dichloroisocyanurate di sodiu hè più efficaci è ecunomica di l'ipoclorito di sodiu, è hà i vantaghji di stabilità, sicurità, almacenamentu è trasportu convenientu, è facilità d'usu. A nostra cumpagnia vende principalmente una varietà di prudutti di dichloroisocyanurate di sodiu d'alta qualità, cumpresu SDIC. granuli diidrati, granuli SDIC, pasticchi SDIC, etc. Per i dettagli, cliccate nant'à a pagina iniziale di a cumpagnia.

SDIC--x


Tempu di post: 18-mar-2024